FESTA DE NADAL I LLIURAMENT DE NOTES DEL 1r TRIMESTRE DIVENDRES 20 DE DESEMBRE DE 2025
Veure document
Benvolgudes famílies:
A partir d'avui [5-XI] ja comptem amb un nou servei de CANTINA, amb begudes, pastes, entrepans, etc. El bar està reformat i les instal·lacions s'han modernitzat per oferir un millor servei.
La nova cantina permet el pagament amb targeta de crèdit...
Xavier FAVÀ, Director.
Informació important IDDINK: veure document
Alumnat del centre
- Confirmació de matrícula CFGM: Veure document
- Confirmació de matrícula CFGS: Veure document
Instruccions:
CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA ALUMNAT DE L'INSTITUT
Instruccions:
ALUMNAT DE L'INSTITUT QUE VOL INICIAR ALTRES ESTUDIS
Part estratègica
Diagnosi:
Per poder planificar la nostra estratègia de centre és imprescindible ser conscients d’en quin punt es troba el centre. A partir d’indicadors que el centre ja té recollits, cal identificar les fortaleses i les debilitats del centre amb relació a l’assoliment de les competències digitals. En aquesta fase es tracta de recopilar informació detallada sobre les competències digitals al centre en els tres eixos del PEDC: alumnat, docents i centre.
A continuació, es veuen reflectits els nostres PUNTS FORTS I PUNTS FEBLES:
Objectius i actuacions:
Un cop realitzada la diagnosi de l’estat del centre, cal afegir dos aspectes més per poder determinar els objectius de la nostra EDC. El primer aspecte són els objectius del Projecte Educatiu de Centre. Cal veure de quina manera les fortaleses i les debilitats detectades en la diagnosi poden contribuir en la consecució d’aquests objectius del PEC. El segon aspecte que cal afegir és la visió del centre en l’àmbit digital. Com ens imaginem el centre d’aquí a uns anys en l’àmbit digital? Moltes vegades aquesta visió ja es contempla en el PEC. Si és així, no cal definir-la de nou, però sí incloure-la en l’EDC per garantir la coherència entre els dos documents.
Un cop queden clars els tres aspectes (diagnosi, objectius del PEC i visió en l’àmbit digital), és el moment de definir els objectius de la nostra estratègia digital. És important saber prioritzar. Normalment, no és possible abastar totes les necessitats del centre. Per tant, cal decidir fins a on es podrà arribar i quins àmbits no apareixeran en una primera versió de l’EDC. Cal ser agosarats en la definició, però amb un punt de realisme. Els objectius, a més, han de ser concrets i mesurables. Com hem dit, l’EDC ha d’estar plantejada a mitjà termini. Un període de tres o quatre anys sembla el més adequat, ja que ha d’estar estretament vinculada amb el projecte de direcció. Per tant, cal definir diferents objectius per assolir en aquest període de temps.
A continuació, es veuen reflectits els nostres OBJECTIUS:
La nostra Estratègia Digital de Centre:
Al nostre Projecte Educatiu de Centre plantegem una sèrie d'actuacions relacionades amb el desplegament de l'Estratègia Digital de Centre.
Amb la implementació del Pla de Transformació Digital (cursos 18-20) i, posteriorment, del Pla d'Educació Digital de Catalunya 20-23, el centre ha rebut una dotació de material i una millora de la connectivitat, el qual ha permès dotar a part de l'alumnat i al professorat de dispositius que faciliten l'exploració de metodologies més actives i universals. Això, ens han permès millorar la nostra resposta educativa a diferents contextos per a tot l'alumnat.
El Pla d’ EDC es divideix en dues parts diferenciades però complementàries.
-
La primera part és estratègica i marca l’horitzó on vol arribar el centre en l’àmbit digital.
-
La segona part és un recull de la cultura digital del centre, el qual permet tenir un coneixement global del centre en l’àmbit digital.
Cultura digital
