Accés a les Plataformes d'Assistència:  

Informacions curs 2024-2025

Activitats extraescolars

Reunions inicials amb les famílies

Llibres

Material

Informació CFGS

TSEAS

Portes obertes curs 2025-2026

Portes obertes curs 2025-2026

CFGM:
La jornada de Portes obertes es realitzarà el dilluns 5 de maig de 2025:

  • 17:30h:
    Guia en el medi natural i de temps de lleure
    Gestió Administrativa (Novetat! 1r curs: torn de matí)
  • 19:00h:
    Sistemes Microinformàtics i Xarxes
    Atenció a Persones en Situació de Dependència

CFGS:
La jornada de Portes obertes es realitzarà el dilluns 5 de maig de 2025:

  • 17:30h:
    Ensenyament i Animació Socioesportiva
    Administració i Finances
  • 19:00h:
    Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (NOU CICLE)
    Integració Social
    Educació Infantil

PFI:
La jornada de Portes obertes es realitzarà el dilluns 28 d'abril de 2025

  • 18:00h:
    PFI d'Auxiliar de Muntatges d'Instal·lacions Electròniques en Edificis

AFA

Informacions AFA

  • Informació important IDDINK: veure document
  • Projecte de Reutilització de llibres de text i lectures:
    Benvolgudes famílies,
    Aquest curs continuem oferint el Projecte de Reutilització de llibres amb IDDINK i el seu sistema d'ecoBooks. Els avantatges d'aquest sistema són:
    • Estalvi del 55% respecte al PVP en l'adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks).
    • Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
    • Les comandes es lliuraran a domicili a partir de la tercera setmana de juliol.
    • Contacte amb IDDINK:
      • pàgina web: www.iddink.cat
      • tel. 93 238 88 33
      • e-mail: info@iddink.cat
    Tingueu en compte que les comandes abans del 21 de juliol s'estalviaran 3 € de despeses de gestió.
    Un any més us animem a utilitzar aquest sistema que redueix els costos mediambientals i aconsegueix un gran estalvi econòmic.
    Vols saber-ne més? http://microsites.iddink.es/665_Institut_Daniel_Blanxart_i_Pedrals

    + INFORMACIÓ

  • Contacte: ampaiesdb@gmail.com
  • Com fer-se Soci:

      Per fer-se soci hi ha dos vies:
    • Al fer servir Iddink, automàticament es paga la quota de soci per alumne. Quan Iddink detecta que els alumnes són germans, efectua un reemborsament doncs la quota és per família. En el cas de no rebre el reemborsament, poseu-vos en contacte amb L’AFA (correu electrònic).
    • Si no fas servir Iddink, posat en contacte amb l’AFA on et donaran les instruccions per fer el pagament de la quota i la presa de dades de l’alumne.

Plataforma d'assistència i TokApp

Informacions

Plataforma d'assistència

  • NOVETAT! Plataforma d'assistència accés famílies: totes les famílies del centre ja poden accedir a la nostra plataforma d'assistència. Veure document
  • IMPORTANT: les famílies hauran de comunicar les faltes d'assistència del nostre alumnat al correu següent: comunicacionsblanxart@gmail.com (no us oblideu de posar el nom + cognoms i curs + grup).

Tok App

Borsa de treball

Borsa de treball de l'Institut Daniel Blanxart

  • VEURE DOCUMENT INFORMATIU: enllaç.

  • Borsa de treball graduats en IFE: enllaç.

SIMULTANEÏTAT D’ESTUDIS D’ESO O DE BATXILLERAT AMB ESTUDIS DE MÚSICA

Alumnes d'ESO que cursen estudis de música en un conservatori o en un centre profesional

Matèries convalidables
    Es poden convalidar les matèries següents:
  • Música (la matèria comuna de primer a tercer curs d'ESO).
  • Les matèries optatives de primer a tercer curs d'ESO (2 hores setmanals per curs).
  • Una matèria optativa de quart curs d'ESO (fins a un màxim de 3 hores setmanals).

No són convalidables les matèries de Cultura i Valors Ètics ni de Religió, el Treball de Síntesi (de primer a tercer) ni el Projecte de Recerca de quart curs.

Documentació que cal presentar
Procés de convalidació

L'interessat o interessada han d’enviar la sol.licitud i la documentació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adjuntant tota la documentació necessària durant els dos primers mesos de classe:

Un cop resolta la convalidació el centre us avisarà al vostre email quan podeu recollir a la Secretaria del centre la resolució que certifica que la convalidació ha estat atorgada.

Per poder recollir la resolució s’ha de presentar fotocòpia del DNI i els originals i fotocòpies dels documents que justifiquin la convalidació

Document EMU1 enllaç
Model document CMU1 enllaç

SIMULTANEÏTAT D'ESTUDIS D'ESO O DE BATXILLERAT AMB ESTUDIS DE DANSA

1 Simultaneïtat d'estudis d'ESO amb estudis de dansa

L'alumnat que cursa l’ESO i, simultàniament, estudis de dansa en conservatoris, centres professionals o escoles de dansa autoritzades, pot sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries. La sol·licitud s'ha de renovar cada curs.

Els alumnes que ho vulguin poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement d'un nombre d'hores inferior a aquell a què tenen dret.

L'alumne o alumna que repeteix estudis de dansa no pot tornar a sol·licitar la convalidació o el reconeixement de la reducció del nombre de matèries d'ESO de què hagi gaudit en cursos acadèmics anteriors.

La llista dels centres autoritzats (conservatoris de dansa, centres professionals de dansa i escoles de dansa autoritzades) es pot consultar al cercador de centres del Departament.

En el cas d'una escola de dansa en fase d'autorització, l'alumne o alumna ha de fer la sol·licitud dins el termini previst, i la convalidació o reconeixement s'ha de fer efectiu a partir de la data d'autorització de l'escola de dansa. La família ha de fer arribar al centre de secundària el codi del centre.

1.1 Alumnes d'ESO que cursen estudis de dansa en un conservatori o en un centre professional
Matèries convalidables
Es poden convalidar les matèries següents:
Educació Física
Música (la matèria comuna de primer a tercer curs d'ESO)
Les matèries optatives de primer a tercer curs d'ESO (2 hores setmanals per curs)
Una matèria optativa de quart curs d'ESO (fins a un màxim de 3 hores setmanals)
* No són convalidables les matèries de Cultura i Valors Ètics i de Religió, el Treball de Síntesi (de primer a tercer) ni el Projecte de Recerca de quart curs.
Documentació que cal presentar
Procés de convalidació

L'interessat o interessada han d’enviar la sol·licitud i la documentació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adjuntant tota la documentació necessària durant els dos primers mesos de classe.

Les matèries que s'hagin convalidat no tenen qualificació ni computen a l'efecte de càlcul de la nota mitjana.

1.2 Alumnes d'ESO que cursen estudis de dansa en una escola de dansa autoritzada
Matèries que es poden reconèixer
Les matèries es poden reconèixer d'acord amb dues situacions diferents, segons les càrregues horàries:
Situació 1. Alumnes amb una dedicació horària als estudis de dansa d'entre 5 i 7 hores setmanals. Se'ls pot reconèixer la matèria següent:
  • Educació Física
Situació 2. Alumnes amb una dedicació horària als estudis de dansa de 7 hores setmanals o més. Se'ls poden reconèixer les matèries següents:
  • Educació Física
  • Les matèries optatives de primer a tercer curs d'ESO (2 hores setmanals per curs).
  • Una matèria optativa de quart curs d'ESO (fins a un màxim de 3 hores setmanals).
No es poden reconèixer les matèries de Cultura i Valors Ètics ni de Religió, el Treball de Síntesi de primer a tercer ni el Projecte de Recerca de quart curs.
Documentació que cal presentar
Procés de reconeixement
L'interessat o interessada han d’enviar la sol·licitud i la documentació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adjuntant tota la documentació necessària durant els dos primers mesos de classe.
Document CDA1
Document EDA1
Document DCA2

Tramitació de certificats d’acreditació de reconeixement dels nivells B2 i C1 de català per escolaritat reglada no universitària

Aquest procediment s’ha de fer presencialment al centre en l’horari d’atenció al públic (no cal demanar cita prèvia).

  • La persona interessada ha d’emplenat aquesta sol·licitud i presentar-la al centre, juntament, amb la documentació justificativa dels requisits exigits per a la seva tramitació.
  • L'alumnat que ha finalitzat els estudis exigits al nostre centre, no cal que presenti la documentació del pla d’estudis corresponent.
  • Si no podeu venir personalment a recollir el certificat, heu d’omplir una autorització, signar-la i adjuntar fotocòpia del vostre DNI/NIE/Passaport i la fotocòpia del DNI de la persona autoritzada.

* Descarregar certificat a presentar per validar els estudis realitzats. Aquest certificat l’ha de formalitzar el centre on hagi estat escolaritzat l’alumne/a l’últim curs del pla d’estudis corresponent.

Per més informació consulteu l’Ordre VCP/491/2009 modificada per l'Ordre VCP/233/2010, de 12 d'abril de 2010 (DOGC núm. 5610, de 19/04/2010).

Aquelles persones que no acompleixin els requisits anteriors s’han d’adreçar a:
Departament d’Ensenyament
Via Augusta, 202-226 | Barcelona
Telèfon: 935 51 69 00

Informació relativa

  • Exempció total
    Exempció per experiència laboral. L’exempció del 100% del total de les hores del crèdit o mòdul del cicle, s’atorga si l’alumne/a acredita l’experiència professional corresponent a un nombre d’hores igual o superior a les del crèdit o mòdul de formació en un centre de treball, relacionada amb l’àmbit professional i de treball i les principals ocupacions i llocs de treball del cicle formatiu.
  • Exempció parcial
    • L’exempció parcial del 50% del total de les hores del crèdit o mòdul del cicle, s’atorga si l’alumne acredita l’experiència professional corresponent a un nombre d’hores igual o superior al 50% de les del crèdit o mòdul de formació en centres de treball, relacionada amb l’àmbit professional i de treball i les principals ocupacions i llocs de treball del cicle formatiu.
    • L’exempció parcial del 25% del total de les hores del crèdit o mòdul del cicle,s’atorga si l’alumne/a acredita experiència laboral en qualsevol activitat professional. S’ha d’acreditar, com a mínim, el doble de les hores del crèdit o mòdul de pràctiques del cicle formatiu del qual se sol·licita l’exempció.

Documentació necessària

Relació de documents acreditatius:
➢ Informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
➢ Contracte laboral i una nòmina.
➢ Acord formatiu amb beca (en cas de becaris)
➢ Certificat o informe de l’entitat o empresa, on constin les hores d’experiència laboral o bé les hores realitzades com a voluntari, que detalli l’activitat, les funcions i les tasques que ha realitzat l’alumne (supòsits del 50% i 100%).

Si es treballa per compte propi:
➢ Certificat d’alta d’activitat econòmica.
➢ Rebuts de cotització de la Seguretat Social (si escau).
➢ Quota de règim d’autònoms.
➢ Declaració trimestral de l’activitat econòmica (model 130).

Instruccions per a la sol·licitud d’exempció de FCT

Aquest tràmit s’ha de fer presencialment a la Secretaria del centre en horari d’atenció al públic.
  • Presentar la sol·licitud i la documentació necessària (original i fotocòpia).
  • Un cop resolta l’exempció el centre us avisarà al vostre email quan podeu recollir a la Secretaria del centre la resolució que certifica que la exempció ha estat atorgada.
  • Per poder recollir la resolució s’ha de presentar el DNI/NIE/Passaport.

Oferta Educativa

Tot el que pots estudiar a l'Institut Daniel Blanxart

  • ESO

    ESO

    Educació Secundària Obligatoria. Finalitats, estructura, àrees...
  • Batxillerat

    Batxillerat

    Els estudis de Batxillerat ofereixen diferents modalitats o recorreguts...
  • CFGM SMiX

    CFGM SMiX

    Cicle Formatiu de Grau Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes
  • (DUAL)
    CFGM APD

    CFGM APD

    Cicle Formatiu de Grau Mitjà Atenció a Persones en Situació de Dependència
  • CFGM GUIAMN

    CFGM GUIAMN

    C.F. Grau Mitjà Guia en el medi natural i de temps de lleure
  • CFGM GA

    CFGM GA

    Cicle Formatiu de Grau Mitjà Gestió Administrativa
  • Nou!
    CFGS Educació Infantil

    CFGS Educació Infantil

    Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil
  • CFGS AiF

    CFGS AiF

    Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances
  • CFGS TSEAS

    CFGS TSEAS

    Cicle Formatiu de Grau Superior d'Ensenyament i Animació Socioesportiva
  • Nou! (DUAL)
    CFGS DAW

    CFGS DAW

    Cicle Formatiu de Grau Superior Desenvolupament d'Aplicacions Web
  • Nou!
    CFGS Integració Social

    CFGS Integració Social

    Cicle Formatiu de Grau Superior Integració Social
  • PFI Instal·lacions

    PFI Instal·lacions

    PFI d'Auxiliar de Muntatges d'Instal·lacions Electròniques en Edificis
  • IFE AMIE

    IFE AMIE

    IFE Auxiliar en manteniment d'instal·lacions esportives

Transició Blanxart - Treball

Prepara't per fer el salt al món laboral!

  • Seguretat Blanxart SAS

    Accés al apartat d'Empresa Simulada ...

    Empresa Simulada
  • Revista Cavall Blanxart

    Nova edició de la revista Cavall Blanxart (num 19). Una gran tasca del Taller de Redacció de l'institut.

    Veure a ISSUU
  • Cambridge 2018

    Convocatòries exàmens Cambridge 2018. Tota la informació la trobaràs al següent fitxer PDF.

    Descarregar
  • També Llegeixo a les vacances 2018

    14a edició d'estiu del TAMBÉ.

    Més Informació

1167

Alumnes


127

Professors